FB twitter kontakt

Wesołych świąt!

Składanie życzeń nigdy nie było moją mocną stroną, lecz poza zdrowiem, szczęściem i pomyślnością w nadchodzącym roku, chciałbym życzyć Wam spokoju, pogody ducha, uśmiechu na co dzień i czasu, którego w ferworze życia codziennego tak bardzo niekiedy nam brak. Czasu życzę Wam trochę egoistycznie, abyście w nadchodzącym roku znaleźli chwil kilka na "Trzecią połowę", a ja, niczym święty Mikołaj wiem, kto odwiedzał, a kto nie odwiedzał blogasa :) Wasza uwaga skierowana na moje blogowe wypociny motywuje mnie do dalszego działania i piśmienniczego rozwoju. Rok 2014 był dla mnie wspaniały i na pewno przełomowy pod każdym możliwym kątem. Wierzę, że kolejny będzie jeszcze lepszy od tego, który powoli żegna się już z nami. Życzę Wam, abyście z końcem 2015 roku mogli powiedzieć, tak jak ja dziś - to był dobry rok! Wesołych świąt wszystkim i każdemu z osobna!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz